piątek, 23 sierpnia 2013

Za jeden uśmiech

W lipcu wzięłam udział w spotkaniu szyciowo-hafciarskim Kołderkowych Cioteczek w Koninie. Na "Koloniach", bo tak je nazywamy, byłam po raz drugi i już się zapisuję na następny turnus.
Spotykamy się, aby szyć poduszki i kołderki dla chorych dzieci. Niektóre cioteczki haftują kwadraciki, z których potem są szyte piękne kołderki i podusie.
Atmosfera była wspaniała i wszystkie uczestniczki zapowiedziały, że wrócą w przyszłym roku.
Ja podszkoliłam się w szyciu poduszek oraz podpatrywałam jak uszyć kołderkę.


Wyhaftowałam  również kwadraciki,  które wyślę  do Krakowa.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i życzę miłego weekendu.

1 komentarz:

  1. Przepiękne kwadraciki :)A spotkania kołderkowe są niezwykle owocne i miłe, też dawniej byłam na kilku...

    OdpowiedzUsuń