wtorek, 13 sierpnia 2013

Bransoletki

No to zaczynam - pełną parą!

Moje najnowsze hobby - od kilku miesięcy siedzę przy biurku z szydełkiem i "koralikuję". Poniżej efekty mojej pracy (w sumie to trudno to nazwać pracą, bo to sama przyjemność).

Bransoletki w rządku

W kółeczku

Dla córki z pantofelkiem - odcienie turkusu

W odcieniach niebieskiego

Znowu niebieski

Kolejne niebieskie

Odcienie brązu

Trochę fioletu

A może mięta?

Czerwone

Płaskie - dwustronne

Komplet

Rodzina i znajomi już obdarowani, a w mojej głowie jeszcze masa pomysłów na nowe bransoletki. I nie tylko - już myślę o kolczykach. Trochę pokombinuję i może wyjdzie coś ładnego. Zobaczymy.

1 komentarz:

  1. Te piękne bransoletki sprawiły,że ja też "zachorowałam"na koraliki. Dziękuję za naukę szydełkowania sznurów koralikowych.
    Twoje prace podziwiałam w realu, wiem,że masz dużo do pokazania innym dziewczynom.Życzę miłego blogowania ! i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń